Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávky přes internetovou stránku www.artmie.cz, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou dále poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány.
Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a společností
ARTMIE, spol. s r.o.; Strojárska 603/85, 069 01 Snina, IČO: 36731684, IČ DPH: SK2022320355
Provozovatel se zavazuje:
- Dodat správný druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek platných v den odeslání elektronické objednávky.
- Dodat zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území EU.
Kupující se zavazuje:
- Objednaná malířská plátna nebo umělecké potřeby řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit přepravci.
- Zaplatit do 7 dnů za zboží kupní cenu v plné výši a v smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky, v opačném případě bude jeho objednávka zrušena.
Kupující je oprávněn bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 15 pracovních dnů od uzavření smlouvy písemným oznámením na e-mailovou adresu. Do 15 dnů je možné zásilku vrátit bez udání důvodu, avšak poštovné, ať už při koupi nebo placené zpětně, nehradíme. Avšak zboží musí být v originálním balení a nesmí být použito. O akceptování odstoupení od smlouvy bude kupující vyrozuměn e-mailem do 24 hodin od obdržení odstoupení. Pokud tento e-mail kupující neobdrží do této stanovené doby, je jeho právem a povinností telefonicky nebo e-mailem si tyto informace vyžádat.
V případě vrácení zboží, zboží nesmí být vráceno na dobírku. Po prohlédnutí vráceného zboží, částku vracíme zpět na bankovní účet do 15 pracovních dnů. Zboží nesmí být jakýmkoli způsobem používáno.
Využití slev při reklamních akcích
Nelze kombinovat a opakovaně použít slevové kupóny, akce a dárky při objednávkách, které přicházejí od jednoho zákazníka po dobu trvání jedné akce.
Platební a dodací podmínky
Za každý objednaný produkt se platí úhradou předem (bankovním převodem, vkladem na účet ...), na dobírku, nebo osobním odběrem. Doba dodaní je stanovená v popisu produktu pro každý výrobek osobitne. Při objednávce více různých produktú platí ta doba dodání, ktoré je delší. Při nepředvídatelných situacích jako například ztráta zásilky poštou, nedodržení termínu dodání zboží dodavatelem a pod., se dodací doba prodlužuje na neurčito. Kupujícímu bude zboží nahrazeno nebo po vyžádání mu budou vráceny peníze.
Doba dodání je zpravidla 1 až 3 pracovní dny v závislosti na zvoleném způsobu přepravy. Pro každý produkt je stanovena aktuální doba dodání. Při objednání různého druhu zboží je max. doba dodání ta, která je delší.
Prodávající má právo na změnu přepravní společnosti v případě nadrozměrných zasilek, které zákazníkem vybraná přepravní služba nedokáže doručit.
Reklamační podmínky
V případě poškozeného, resp. sebepoškození zboží, nebo omylem zaslaného jiného druhu zboží nás prosím do 14 dnů od vzniku reklamačního případu kontaktujte e-mailem, kde napište prosím:
1) Popište nám o jaký problém se jedná, resp. stručný popis poškození.
2) Záruční list - v tomto případě je záručním listem samotná faktura zboží. Stačí zaslání kopie.
3) Vaše jméno a tel. číslo.
V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat.
Pokud zákazník nesplní všechny výše uvedené požadavky, prodávající není povinen dodržet zákonnou reklamační dobu 30 dnů.
Vaše reklamace bude v průběhu 30-ti dnů vyřízena. Po vyřízení reklamace Vám zboží zašleme na Vámi zadanou adresu, dopravu hradíme my.
V případě vrácení či výměny zboží, prosím, posílejte zásilky na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina, Slovensko.
Reklamace se nevztahují na: poškození Vámi neodborným zásahem
Zboží si chraňte před vlivy, které by ho mohly poškodit. A to před vlivy různých přírodních živlů či neodborným použitím.
VIP pojištění zásilek
VIP pojištění zásilek je služba, kterou nabízí ARTMIE jako nadstandardní doplněk pro případ ztráty či poškození balíku během přepravy kurýrem.
VIP pojištění objednávky umožňuje rychlé doposlání nové zásilky, které přednostně vyřídí reklamační oddělení ARTMIE, a to bez ohledu na to, jaký je momentální stav zásilky, která se považuje za ztracenou, nebo k zákazníkovi došla s viditelným poškozením balení či obsahu zásilky. Běžný postup při reklamaci takto zasaženého balíku je vyřízení reklamace do 30 dnů.
Se službou VIP se nový balíček se stejným obsahem odešle okamžitě po nahlášení problému zákazníkem.
Váš tým ARTMIE.cz